עורך דין פלילי בת"א – משרד עו"ד שרון נהרי

שרון נהרי - עורך דין פלילי בתל אביב

תל אביב היא העיר השנייה בגודלה בישראל ובה ממוקמים בתי משפט מרכזיים רבים: בית משפט השלום, בית המשפט המחוזי, בית משפט לנוער ועוד. מרכז פעילותו של עו"ד שרון נהרי המייצג חשודים ונאשמים בעבירות פליליות, הוא בעיר תל אביב. תושבי המרכז ובייחוד ת"א, החשודים או נאשמים בעבירות פליליות וזקוקים לעורך דין פלילי בת"א, מוזמנים לפנות אל המשרד.

מהו עורך דין פלילי?

עורך דין פלילי הוא הדמות המסייעת לחשודים לפני החקירה ומייצגת נאשמים בעבירות פליליות בערכאות המשפטיות השונות. כשעומד אישום פלילי כנגד אדם, הוא זכאי לייצוג מטעם עורך דין פלילי. אם אתם חשודים או נאשמים, במיוחד אם הנכם מתגוררים באזור ת"א, מוטב כי תבחרו עורך דין פלילי בת"א כבר בשלבים הראשונים כדי שזה יוכל לברר כבר בשלב מוקדם את הפרטים הרלוונטיים.

עורך דין פלילי יבחן את העובדות והנסיבות שהביאו למעצר הנאשם וינתח את מצבו המשפטי. בהמשך, הוא יבחן את הראיות שהביאו למעצר ואם בעיניו אין די ראיות, הוא ידרוש לשחרר את מרשו לחלופת מעצר. במקרה של אישום, עורך דין פלילי יסביר לנאשם מהי דרך ההתנהלות הנכונה בבית המשפט, וכמו כן יוודא כי זכויות הנאשם נשמרות. תפקיד נוסף של עורך הדין הוא הגעה להסדר טיעון, הכרוכה בהודאה של הנאשם, או ניהול הליך הוכחות להוכחת החפות של מרשו.

עורך דין פלילי שרון נהרי

עורך דין פלילי בתל אביב

משרד עו"ד פלילי שרון נהרי ממוקם במרכז תל אביב, ובסמוך מאוד לאזור בתי המשפט. צוות המשרד מכיר היטב את הערכאות השיפוטיות ומופיע באופן שוטף בדיונים המתקיימים בבתי המשפט בת"א, שם הוא מייצג חשודים ונאשמים.

לכן, אם אתם מעוניינים להתייעץ עם עורך דין בת"א או באזור המרכז בעקבות חשדות פליליים או אישום פלילי, יש לכם כתובת.

שרון נהרי, משרד עורך דין פלילי בתל אביב, מייצג מגוון לקוחות בכל הארץ ובכל הארץ עוסק ברבדים שונים במשפט הפלילי ובהם: הכנה לחקירה במשטרה, סגירת תיק פלילי, שימוע פלילי, עבירות מין, עבירות אלימות, עבירות מחשב, עבירות צווארון לבן ועוד. לפגישת ייעוץ, צרו קשר עכשיו ונשמח לעמוד לשירותכם.